Tuesday 30 April 2013

#TukarKelantan : Ibrahim Ali menyahut cabaran Takiyuddin.

Report polis telah dibuat oleh Dato' Paduka Ibrahim Ali berhubung pendedahan pemilikan tanah Nik Aziz dan isterinya Tuan Sabariah yang bernilai 4 juta.

Justeru itu, penulis beranggapan ini adalah permulaan sahutan oleh Ibrahim Ali kepada Takiyuddin yang mencabar Ibrahim Ali untuk membawa isu kepada pihak berkuasa.


Kemana Nik Aziz yang diam membisu untuk menjawab pertuduhan terhadap beliau? Adakah Takiyuddin ini jelmaan tubuh badan Nik Aziz?

Pssst... Sedap jugok duk spital wad VIP ni....

5 comments:

Anonymous said...

Tak ada sapa nak rampas harta kekayaan Nik Aziz. Orang tak nak dia terus dabik dada dengan bongkak kata saya susah, saya miskin, rumah saya buruk, saya tak ada harta.

Anonymous said...

dari kecilo lagi dia menabung

Anonymous said...

Dia memang bijak menabung la...bijak berlakon pun jgk

Anonymous said...

tiba2 sakit dada le pulak....

Anonymous said...

Konfius ambo.. takiyudin ckp tanah tu dibeli dan dipegang amanah oleh NA sbg pengerusi PMBK.. beli drp org perseorangan tahun 2006 2007.. tapi kalu ikut pendedahan.. hakmilik tanah pd tahun 1990 2002 je.. so sapa jual ke sapa nie.. kalu sbgai pemgang amanah PMBK tahun 2006 ke.. konfius nie.. minta pencerahN takiyudin tu upload gambaor surat akuan pemegan amanah kpd 14 lot tanah tu.. takat nafi dan spin.. anuwar boleh buat.. stopa ali boleh buat.. budok sekolah yg poteng sekolab pun boleh nafi dan spin... cer cerita..

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?