Saturday, 9 February 2013

#TukarKelantan : Nik Aziz demam kubu kuat sendiri diserang gelombang merah!



Rakyat Kelantan nampaknya semakin menerima UMNO. Buktinya, lebih 5000 berhimpun di program Semarak Gelombang Merah di kubu kuat Nik Aziz, Pengkalan Chepa. Ceramah isu semasa disampaikan oleh Ustaz Rujhan. Nampak gayanya rakyat Kelantan semakin tidak sabar untuk menukar kerajaan PAS Kelantan. Jika dahulu ceramah-ceramah BN kurang mendapat sambutan, kini tidak lagi. Kalau dulu jemput 1000 orang, 300 orang yang datang. Kini jemput 1000 orang, 5000 yang datang! Diharap Nik Aziz tidak masuk wad lagi apabila melihat gambar ini.

Gelombang merah, BN merentah, Kelate berubah!

Lagi gambar :











Jom TUKAR! 


8 comments:

budak sri kinta said...

salam perjuangan, mohon jasa baik tuan utk pautkan blog sy di blog list tuan,
budaksrikinta.blogspot.com
terima kasih

Daeng Selili said...

Tuan, Mohon pautkan blog kecil saya disini

http://daengselili.blogspot.com/

saya telah pautkan blog tuan disana,thank you ♥

Tukang Dok Peghati said...

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Ambo oghe Pasir Mas kijo di KL..

Pautkan sekali BLOG ambo hok tok seberapo nih..

http://sensecredaccountability.blogspot.com/

Wallahualam..

Azman Kelubi said...

kalu lah ni ceramah puak penyokong peliwat tuh..dema kompem akan claim ni kehadiran 700 ribu .. atas nama pakar matematik.. kah kah kah

sakura8429 said...

korang tau ka semua yang datang situ tu nyumpah seranah Uumno bn sebab ditipu kononnya malam tu majlis pemberian bantuan BR!M? sampat habis tengah2 malam takda apa2 bantuan pun. ceramah caci maki saja. korang rasa dorang2 ni semua undi siapa nanti agaknya?

MAT YEN said...

CIAN KO PUOK UMNO..innanillah..

atoxi said...

sekurang-kurangnya ceramah PR tak perlu pancing pendengar dengan surat br1m ke bantuan apa2 utk tarik orang datang ramai. kalau kena menderma atau kena bayar utk dengar ceramah PR pun mesti ramai jugak orang datang. nampak sangat dh terdesak. nak kabur mata sapa? semua boleh nampak la...

tukar said...

boleh admin tolong uplaod video ceramah di pengkalan chepa di atas?sy betul2 nak tgok....terima kasih admin....:)

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?