Saturday, 27 April 2013

#TukarKelantan: Adakah Rakyat Kelantan Masih Ingat Akan Projek Tunjong Pavilion? #PRU13


Tengoklah sendiri betapa gahnya gambaran projek Tunjong Pavilion yang dipelopori sepenuhnya oleh kerajaan Negeri Kelantan ini. Tinggi sungguh imaginasi mereka hinggakan rakyat ibarat 'batang kayu' menunggu. Projek ini sepatutnya sudah siap pada bulan ogos tahun lepas lagi, tetapi kenapa yang ada hanyalah tanah lapang sahaja hingga sekarang? Rejim Nik Aziz patut jawab ini.



Projek ini menjanjikan pembaharuan seperti yang terdapat didalam gambar diibawah:


Disini dilampirkan screen shot laman web rasmi TUNJONG PAVILION:


Apa yang perlu dijawab oleh Rejim Nik Aziz sekarang ialah apa yang dibuktikan oleh gambar-gambar dibawah:





Sampai bila kita nak tertipu dan diperbodohkan macam ni? Ini semua hanyalah auta mereka supaya Kerajaan Pusat dapat mengambil alih. Kesimpulan kat sini ringkas sahaja...

KITA TUKAR!!





4 comments:

Anonymous said...

tak reti baca ke??? tu papan kerja pembinaan jalan baru sebelah mydin n pavilion laa.. mohon pencerahan ye..jangan tuduh melulu..

Anonymous said...

Macai oh macai

Avr Aveera said...

Aku x penah jumpa blogger sebodoh ni..
Pastu kata nk suruh kerajaan pusat ambik alih apa? Mana ada kerajaan pusat buat projek comersial dlm Malaysia ni..x penah! Pavilion BB, Mid Valley tu pun diusahakan oleh perbadanan korporat dan PBT dan Majlis Kerajaan Tempatan hanya luluskan kawasan dan luluskan CF je..sama la fungsinya di kota bharu pon..perbadanan kerjaan negeri kelantan yg meluluskan projek tu atas usaha pelabur utk membuat comersial ni..

Avr Aveera said...

Aku x penah jumpa blogger sebodoh ni..
Pastu kata nk suruh kerajaan pusat ambik alih apa? Mana ada kerajaan pusat buat projek comersial dlm Malaysia ni..x penah! Pavilion BB, Mid Valley tu pun diusahakan oleh perbadanan korporat dan PBT dan Majlis Kerajaan Tempatan hanya luluskan kawasan dan luluskan CF je..sama la fungsinya di kota bharu pon..perbadanan kerjaan negeri kelantan yg meluluskan projek tu atas usaha pelabur utk membuat comersial ni..

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?