Saturday 20 April 2013

#PRU13 : Warna Hijau Pudar Di Kelantan #TukarKelantan #GelombangMerah #BoLaWei



Pasti Nik Aziz sakit mata bila tengok gambar ni. Almaklumlah, Pengkalan Chepa kan kubu 'kuat' Nik Aziz pada zaman dahulunya. Sekarang rakyat Kelantan sudah mahu TUKAR!!

 Lebih 7,000 orang bebaju biru berkumpul di Pusat Penamaan Calon Parlimen Pengkalan Chepa untuk memberi sokongan kepada Calon Barisan Nasional yang bertanding. Ini membuktikan rakyat Kelantan sudah mahu TUKAR Kerajaan PAS Kelantan yang hanya tahu menanam batu asas sahaja di bumi Kelantan.




Lain pula di Pasir Mas, anak Nik Aziz iaitu Nik Abduh pasti mengikuti jejak ayahnda memegang dada dan menggosok mata sendiri apabila melihat lebih dari 6,000 orang berbaju merah berkumpul di Pusat Penamaan Calon Parlimen Pasir Mas. Rakyat Kelantan sudah tak mahu KEKAL dah.




Mari kita tengok tempat Penamaan Calon Parlimen Jeli pula. Lebih 10,000 orang berbaju merah menyambut Tok Pa. Ini membuktikan bahawa Gelombang Merah semakin menyala berbanding dengan Bulan yang semakin malap sinarannya di Kelantan. 


Kota Bharu pula lebih dari 10,000 orang berbaju merah berkumpul di perkarangan Stadium Muhammad ke IV untuk memberikan sokongan kepada Calon Barisan Nasional Parlimen Kota Bharu. 


Kesian tengok penyokong yang nak KEKAL. Orang ramai sudah hendak TUKAR, mereka ni sahaja yang nak KEKAL. Penyokong Barisan Nasional beribu-ribu malah penyokong PAS hanya beratus sahaja. Bukan nak cakap kosong, cuba tengok gambar di atas.


Hahaha. Cuba anda kira berapa kaki payung ada kat situ? Penulis kira agak-agak dalam 40 kaki payung ja yang ada. Kalau setakat ini sahaja yang nak KEKAL, baik masuk TUKAR sahaja la. Hehehe. Demamlah Nik Aziz lepas ni. Resign sahaja la. 


No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?