Thursday 11 April 2013

Puak #PenipuRakyat Terdesak - Blog #UMB Palsu Kantoi!

PALSU!! - umb-ppum.blogspot.com
Blogger Celako dari puak penentang hukum Allah, puak pengacau, puak pengotor, puak yang suka maki-hamun orang nampaknya memang langsung tidak takut dan malu kepada Allah SWT.

Selepas fitnah PM bunuh Altantuya, Scorpene tak boleh menyelam, Datin Rosmah beli cincin RM24 Juta terdedah satu persatu.

Puak penipu rakyat fitnah pula Unit Media Baru Pemuda UMNO, sebuah entiti yang ditubuhkan untuk menangkis fitnah jahat pembangkang kepada BN. Mungkin melihat keberkesanan dan 'engagement' yang diwujudkan oleh UMB bersama golongan muda membongkar taktik propaganda jahat mereka.

Ekoran kesan ini, terpaksalah imej UMB diburukkan supaya tahap kepercayaan jentera parti kepada entiti Pemuda UMNO itu terhakis.

BLOG RASMI UMB - http://umbppum.blogspot.com
Modus operandi yang low-class pembangkang ialah mengeluarkan artikel mengenai senarai calon BN yang digugurkan. Silap mereka terlalu ghairah menyiarkan artikel pada hari dan jangka masa yang tidak pernah dibuat blogger.

Tarikh 11 April 2013 lebih 3 artikel dan kini dimuat naik lagi satu artikel baru.

Kahkahkahkah!

Jolor Double-Y kato, mano ado blogger tulis artikel gilo babi lagu tu?

Ambo nok suko selok!

Artikel akhir blog itu bertarikh 21 Januari 2013 iaitu mengenai RCI Sabah, selepas lama menyepi. Tiba-tiba pada 11 April 2013 blog tersebut mengeluarkan 4 artikel sekaligus.

Satu langkah sumbang yang dibuat oleh cybertroopers pembangkang akhirnya terdedah, bengong sungguh mung bodo gi update banyak-banyak artikel dalam masa yang samo tu bakpo.

Kan sudah kantoi!~


No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?