Monday, 29 April 2013

#TukarKelantan : Nik Aziz Ulama Paling Kaya Di Malaysia?


Diam tak diam, dalam kezuhudan yang ditonjolkan oleh Nik Aziz dan keluarga, Nik Aziz telah berjaya mengumpul sebegitu banyak harta. Ini baru tanah sahaja, dan difahamkan nilai semasa kesemua tanah bernilai RM 4 juta, itupun belum lagi dikira stesen minyak Petronas yang dimiliki oleh isterinya. Kesemua harta ini diperolehi setelah Nik Aziz menjadi Menteri Besar Kelantan. Jadi tidak mustahillah Nik Aziz boleh dinobatkan sebagai "Ulama Zudud Terkaya Di Malaysia".

Lihat sendiri bukti-bukti harta kekayaan Nik Aziz dan isterinya. Penulis tertanya berapakah pendapatan bulanan Nik Aziz dan isterinya yang dikatakan hanya suri rumah? Jika mempunyai perniagaan apakah perniagaannya.


Klik gambar untuk besarkan.







Esok Nik Aziz masuk spital pulok tak seko banyak harto...

18 comments:

Madhir Mohd said...

masyallah....

Che Ahmat bin Yaacob said...

Mustahilllll.......bare x masuk akal...Kekal Kelate Ubah Putrajaya...














































Anonymous said...

Kalau stakat kertas print guna Microsoft Word tu, anak aku pun bleh tulong printkan.... Ape laa....

Anonymous said...

Bodoh punya artikel. Cam tu ko kata bukti

Anonymous said...

Bawak le ke sprm kalo betul. Dah dua bulan muhyiddin kata nik aziz bagi tanah kat dap tapi smpai hari ni takde siasatan pun. Ke main cakap je

Anonymous said...

apa sudah jadi....

Anonymous said...

bo la weeei...rehat2 di ghumoh jah laaaa...

Anonymous said...

apalah sangat nilai 10 juta bg seorang MB bg selama tempoh TGNA memegang jawatan. cuba korang siasat harta MB lain terutamanya pemimpin UMNO, baru sepenggal dh berapa byk harta yg dibolot? elaun TGNA yg tidak diambil olehnya melebihi 10 juta.

Anonymous said...

cuba sprm siasat sekali harta Ibrahim ali tu, dr mana datangnya harta dia yg byk. itu katak yg selalu lompat parti sudah pening ma... tok jib pun tarak suka sama dia...dlu kata nk jilat bontot %&$&.. tu yg jd x betul tu... dia x tau yg pengikutnya semua mahu cukur dia saja ma... semua sokong duit dia n bukan dia....

Abd Quddus said...

tok guru kayo pom duit dio sdr...dio murah rezeki....xsupo ore hok len..kayo nga duit rkyat.....nupe jah reti..... tok guru xdok boros kokse...ore tu beli cincin pom duit rkyt mugo duit sdr g boros kok len....pk2 la skit.... kito bek nga tuhe..tuhe bek la nga kito...buko palo tengok otok skit....

Anonymous said...

puok dio, xpo blako lagu2 mano pon...kalu puok kito, serbo serbi xleh...

Anonymous said...

Kalu keno ko puok dio gak, mcm2 la bui alasan. kalu puok kt gak,print di daun pise pun puok-puok hamPAS ni cayo..

Anonymous said...

Nie dah ade jawapan. Banyak2 kan wat research sblm nk tuduh yang bukan2.
http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/18831-tanah-rm10-juta-bunga-raya-layu-sebelum-kembang

Yg tak di dendang said...

Bro..

Kalau aku jadi kau..aku delete je posting ni..sia-sia je nanti kena saman. Ingat sikit bro..takda sapa yg dapat tolong kita bahkan dato seri najib sendiri tak boleh nak tolong bab saman ni..

Anonymous said...

Baca betul2 ye. Ini fakta bukan auta. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151384026677592&set=a.362132992591.165321.358919387591&type=1&theater

Mohd Kuza said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

agak doh. mmgkaya pok nik ni tu nak berkuasa lagi

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?