Tuesday 30 April 2013

#PRU13 : Pengundian awal bermula, anggota keselamatan pasti pilih BN. #GE13

Suasana pengundian awal di Kem Briged 8 Pengkalan Chepa, Kelantan pagi ini.

Pengundian awal bagi Pilihanraya Umum Ke-13 bermula hari ini (30 April 2013). Selepas berlalunya PRU12 5 tahun lalu, kini tiba masanya untuk anggota keselamatan negara memilih kembali parti yang dirasakan layak untuk diberikan mandat memerintah Malaysia.

Berdasarkan situasai semasa, penulis yakin undi anggota keselamatan masih lagi akan berpihak kepada BN seperti biasa.

Anggota keselamatan pastinya terharu dan berterima kasih kepada kerajaan atas pendekatan yang diambil kerajaan dalam menangani isu pencerobohan di Lahad Datu.

Peristiwa berdarah itu membuktikan kerajaan amat tegas dalam mempertahankan kedaulatan tanahair dan kebajikan anggota keselamatan sentiasa diambil berat.

Berbeza dengan pihak Pakatan Pembangkang, mereka sejak dahulu seringkali menghina anggota keselamatan termasuklah melabel anggota keselamatan sebagai anjing kerajaan.

Ada juga yang menganggap peristiwa berdarah di Lahad Datu sebagai satu sandiwara di saat anggota keselamatan bermandi darah memperjuangkan kedaulatan negara.

Pakatan Pembangkang jugalah yang menghina polis setiap kali mereka mengadakan demonstrasi jalanan. Mereka jugalah yang sering mencari jalan untuk bertempur dengan pihak polis di jalan raya.

Apa yang berlaku pastinya tidak dilupakan anggota keselamatan negara. Mereka cukup bijaksana untuk menilai mana intan dan mana kaca.

Untuk apa mereka menyokong pihak yang sering menghina kerjaya mereka sedangkan ada pihak yang sering menjaga kebajikan mereka. Penulis yakin anggota keselamatan bersama keluarga mereka akan terus memberi sokongan kepada Barisan Nasional.

Mereka sudah melaksanakan tanggungjawab sebagai pengundi. Tinggal tanggungjawab kita sebagai rakyat biasa untuk keluar mengundi pada 5 Mei nanti dan memastikan BN terus diberi mandat untuk memerintah negara.

2 comments:

Anonymous said...

99.9% warga ATM & PDRM dan keluarga menyokong BN
Salute YAB PM Najib

Anonymous said...

Ada juga dalam tldm yang lupa diri dan perasan islamik tu menyokong pas. Mungkin islamik tapi kurang berilmu kerana tak belajar siapa dap, siapa anwar....

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?