Saturday 20 April 2013

#GE13 : Bulan Semakin Gerhana Kerana Rocket DAP - Lakonan DAP Musnah Kerana Surat Ini! #TolakPR #PRU13


Hidup-hidup kena kencing!

Semalam lagi penulis menerima maklum balas bahawa ROS tidak membatalkan DAP selaku parti politik tetapi ROS hanya meminta DAP memberikan respon di atas pertikaikan yang wujud semasa proses pemilihan CEC. Kerana ahli DAP sendiri yang mempertikaikan keputusan pemilihan tersebut.

Dua benda berbeza yang puak PAS dungu tak faham :
  • ROS menggesa DAP beri maklum balas terhadap rungutan ahli sendiri semasa proses pemilihan CEC. Maksudnya yang tidak sah adalah keputusan pemilihan CEC bukannya parti  DAP.
  • SPR berkata DAP boleh menggunakan logonya sejak kelmarin, namun Guan Eng dan pembangkang berusaha memutar situasi kononnya ROS cuba menyusahkan DAP dari bertanding PRU13.
Penulis mencabar DAP untuk terus menggunakan 'BULAN' dalam PRU13. Kerana kita tahu bahawa DAP sama sekali tidak mengiktiraf PAS tetapi hanya mempergunakan PAS untuk memegang tampuk pemerintahan.

Puak dungu PAS bila dengar DAP nak guna BULAN mereka melompat keriangan...

Kahkahkahkah!

Sama seperti mereka gembira bila cina ini menerangkan maksud hadis yang dipetik dari kitab suci Al-Quran, si dungu PAS bersorak kata DAP makin dekat dengan Islam kerana PAS bila dengar cina baca ayat-ayat suci.

Satu soalan yang puak dungu bodoh PAS lupa tanya, 6 tahun berkawan dengan PAS. Berapa ramai ahli DAP sudah memeluk Islam termasuklah lelaki cina dalam video di bawah :



Takdir!

Takdir!

Takdir Allah kepada rakyat Malaysia BN diberi kemenangan dalam 12 kali pilihan raya diadakan, kerana jika PAS munafik memerintah, nescaya Islam dan agama lain dianggap sama...

2 comments:

Anonymous said...

pencacai pas mmg bodoh sebab makan nasi basi dan minum kencing cina kolop

Anonymous said...

kesian ngan pas ni asyik diperbodohkan ajee..kesian! kesian! kesian!

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?