Thursday 7 February 2013

Pemuda UMNO dibelasah penyokong-penyokong PAS!


Dasuki Yusoff yang merupakan AJK Pemuda UMNO Tanah Merah telah dibelasah teruk sewaktu menaikkan bendera BN di kampungnya. Beliau dikatakan diserang oleh sekumpulan penyokong PAS dari kampungnya sendiri. Kejadian dikatakan berlaku pada petang semalam, 6 Februari 2013.

Inilah yang berlaku apabila penyokong-penyokong parti politik tidak dapat mengawal emosi dek kerana kebencian melampau yang telah tertanam di dalam diri. Inilah bahaya politik yang dibawa oleh pembangkang.  Satu-satunya cara untuk mereka mendapat sokongan rakyat adalah dengan cara membuat rakyat membenci kerajaan. Apabila diri dikuasai kebencian, maka pemikiran rasional tidak lagi digunapakai dan berlakulah perkara-perkara di luar batas kemanusiaan.

Trend politik samseng bukan baru bermula di Malaysia. Pakatan pembangkang sememangnya terkenal dengan keganasan. Mana tidaknya, setiap tahun mereka dibawa ke jalanan untuk berdemonstrasi dan merusuh. Penglibatan anak-anak kecil dalam demonstrasi jalanan pula cuma akan menanam sifat memberontak dalam diri kanak-kanak. Maka tidak hairan sifat itu akan kekal sehingga mereka dewasa kelak.

Di bawah adalah contoh-contoh keganasan dan tindakan tidak beretika yang telah berlaku yang melibatkan penyokong-penyokong pembangkang.




1 comment:

Unknown said...

Mulut menyebut kalimah Allah tapi perangai nafsu macam syaitan.

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?