Wednesday 27 February 2013

#TukarKelantan : Lebih 1000 orang berbaju merah isi minyak di stesen minyak milik anak Nik Aziz!


Sebelum ini 10,000 rakyat Kelantan berhimpun di perkarangan bangunan UMNO Negeri Kelantan sempena Himpunan Tukar Kelantan (#HTK2013) untuk menyatakan sokongan untuk menukar kerajaan PAS Kelantan.

Kemudian 16,000 rakyat Kelantan berhimpun di Stadium Putra Bukit Jalil sempena Himpunan Perdana Anak-anak Kelantan di Perantauan (#HAK2013). Mereka juga sebulat suara mahu menukar kerajaan pimpinan Nik Aziz di Kelantan.

Kali ini, lebih 1000 orang berbaju merah yang berkonvoi bersama Skuad Kembara TUKAR (#SKT2013) menyerang kubu kuat PAS, Parlimen Pengkalan Chepa, malah berhenti untuk mengisi minyak motosikal di stesen minyak Petronas milik anak Nik Aziz.

Memang pening kepala Nik Aziz kali ini memikirkan nasibnya dan partinya di Kota Darulnaim. Semua golongan rakyat Kelantan termasuk warga pondok, guru-guru, mahasiswa dan anak-anak muda kini menuntut perubahan di Kelantan.

Lihat gambar-gambar dan video SKT2013 di Parlimen Pengkalan Chepa baru-baru ini. Laporan penuh SKT2013 hari kedua boleh dilihat di sini.










TUKAR!!!

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?