Sunday 24 February 2013

#TukarKelantan : Rakyat sepanjang 2 kilometer di ceramah UMNO!



Ceramah UMNO di seluruh negeri Kelantan terus mendapat sambutan luar biasa. Baru-baru ini lebih 5000 orang hadir di ceramah UMNO di Pengkalan Chepa.

Kelmarin, lebih 3000 orang hadir di ceramah PENDITA anjuran UMNO Wakaf Bharu di Kampung Kubang Palas, Wakaf Bharu. Ceramah disampaikan oleh Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat, Ustaz Rujhan. Turut hadir, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tumpat, Datuk Rosdi Ab. Aziz.

Rakyat Kelantan dilihat berada dalam mood untuk menukar kerajaan PAS Kelantan. Momentum ini terbukti melalui siri-siri ceramah UMNO di seluruh Kelantan sejak beberapa bulan ini.

Jika dahulu ceramah UMNO selalunya hambar sambutannya, kini ceramah UMNO sering mendapat kehadiran luar biasa. Sebaliknya pula berlaku pada PAS apabila hampir setiap siri ceramah mereka tidak mendapat sambutan.

PAS kini dilihat tidak mampu menarik ramai orang untuk hadir ke ceramah berkelompok mereka. PAS kini cuma mengharapkan program besar-besaran yang memerlukan pemimpin-pemimpin utama mereka untuk turun padang untuk menarik orang ramai ke ceramah mereka.

Lihat sambutan hebat ceramah UMNO di Wakaf Bharu kelmarin!





PAS pastinya gusar melihat sambutan rakyat Kelantan terhadap UMNO. Impian rakyat Kelantan untuk melihat perubahan berlaku di Kelantan tidak mustahil. 

Jangan lupa PAS memerintah Kelantan cuma dengan kelebihan satu kerusi selepas PRU11. PRU12 tidak boleh dijadikan kayu ukuran sebenar kerana berlaku tsunami politik ketika itu. PRU13, insyaAllah Kota Darulnaim kembali ke tangan UMNO hasil transformasi yang dibawah oleh YAB PM, Dato Sri Najib Tun Razak.

Lihat siri kegagalan ceramah-ceramah PAS di sini.

Kredit pada Double Y untuk gambar.

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?