Monday 11 February 2013

#TukarKelantan : Tok Pa dan rakan-rakan siber isytihar perang pada PAS!

TUKAR!

Rakan Tok Pa (RTP) telah menganjurkan Majlis Ramah Mesra Rakan Online Bersama Tok Pa pada 10 Februari 2013. RTP adalah satu kelab yang ditubuhkan pada 16 Disember 2012 bagi mendekatkan lagi YB Dato Seri Mustapa Mohamed dengan rakan-rakan siber beliau.

Majlis berlangsung di Grand Riverview Hotel, Kota Bharu yang melibatkan seramai 350 rakan-rakan siber Tok Pa dari seluruh negeri Kelantan. Turut hadir beberapa kumpulan-kumpulan strategik termasuk dari Minda Pondok, Jejak Anak Muda, Ustaz Muda, pesara-pesara guru, mahasiswa dan lain-lain.

Turut mengiringi Tok Pa pada malam itu adalah Dato Ramzi, Dato Dali dan Dato Hanafi. Majlis bermula dengan makan malam diiringi tayangan-tayangan video. Majlis diteruskan dengan pembentangan mengenai penggondolan tanah oleh kerajaan Kelantan yang disampaikan oleh bekas Ketua AMK (PKR) Kelantan, Wan Khairul Ihsan Wan Muhammad. Sesi dialog juga turut diadakan selepas ucapan Tok Pa.

Semangat yang ditunjukkan oleh para hadirin jelas menunjukkan kesiapsiagaan mereka untuk berjuang di alam maya bagi memastikan misi 'Kekal Putrajaya, tawan Kota Darulnaim' berjaya. Dalam majlis itu, Tok Pa  mengakui peningkatan ketara pengamal media sosial yang menyokong BN banyak membantu gerak kerja BN Kelantan. Beliau juga mengakui betapa besarnya peranan golongan itu yang secara keseluruhannya dipelopori golongan muda bagi menangkis segala fitnah yang dilontarkan pembangkang terhadap BN.

Saksikan video-video penggondolan tanah secara rakus oleh kerajaan negeri Kelantan!




Lagi gambar :

Para ilmuan turut hadir

Dewan penuh

Ketibaan Tok Pa

Tok Pa bersama hadirin




Pembentangan oleh Wan Khairul

Satu hati untuk TUKAR

Para hadirin bergambar bersama Tok Pa

Anak muda turut bersama

Ucapan penuh semangat oleh Tok Pa

Sesi soal jawab

Cabutan bertuah



Warga Minda Pondok juga mahu TUKAR

Sidang media 

Tok Pa bersama ilmuan agama

Sesi dialog
Tok Pa masih sempat berurusan bersama rakyat

Gelombang merah, BN merentah, Kelate berubah. TUKAR!

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?