Wednesday 20 February 2013

Menitik Air Mata Nik Aziz, 27k 'Malaikat' dan 3k Rakyat Sambut Dirinya


Terkini dari Kelantan :

TG Nik Aziz dilaporkan kecewa kerana jangkaan beliau untuk melihat 30,000 rakyat berkumpul menyambut kepulangannya di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra tidak kesampaian sebaliknya beliau disambut oleh 27,000 'malaikat' manakala baki selebihnya adalah penyokong totok PAS.


TG Nik Aziz yang dimaklumkan oleh pimpinan PAS Kelantan 2 hari sebelum kepulangannya bahawa seramai 30,000 rakyat akan menyambut dirinya sebaik sahaja pulang umrah sekaligus memadam aura Gelombang Merah TUKAR kerajaan PAS Kelantan yang kini semakin diterima baik rakyat Kelantan.

Selain kecewa dengan jumlah hadirin yang tidak sampai 3,000 orang - Nik Aziz juga kecewa kerana ahli PAS kini dilihat lebih mengagungkan logo Rocket berbanding logo Bulan yang menjadi kebanggaan PAS sebelum ini.




Mengikut sumber dalaman PAS juga, pucuk pimpinan PAS Kelantan kini mengakui bahawa sokongan terhadap PAS Kelantan mula merundum dan dan keadaan ini begitu membimbangkan Pakatan Pembangkang untuk mempertahankan Kelantan yang telah ditadbir oleh mereka selama 23 tahun.

3,000 rakyat berhimpun pegang sepanduk 'We Love Tok Guru'

10,000 rakyat Kelantan kini bersiul alunan lagu 'Bo La Weii' yang kini menjadi viral di negeri Cik Siti Wan Kembang!



Baca juga cerita menarik dari : Double-Y & The Unspinners

#TUKARKelantan ke BN dalam PRU13!

3 comments:

Anonymous said...

hahahahaha... statement menipu tahap gaban!

Anonymous said...

kesian kt 'Anonymous 26 April 2013 10:01' xleh terima kenyataan

Anonymous said...

tukar la wwei.hidup tok pa..."habuk pun tadok"..sep2 bule xkena pun pemimpin bule sediri.nok ngundi baru tubik palo.... lain jauh nge stopa mamat

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?