Saturday 2 February 2013

[FOTO] : Tok Guru Sakit Mato Tengok 10k Hadir Penuhi RTC Tunjung Bersama Tok Pa @Mustapa_Mohamed


Meriah!

Itulah perkataan untuk menggambarkan sambutan yang diterima oleh PM DS Najib Tun Razak dari 10,000 rakyat Selangor di Ampang dalam perlancaran dan pengagihan skim Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M2.0), kemeriah tersebut turut dirasai di Kelantan.

Sempena meraikan kelahiran junjungan besar kita Muhammad SAW yang jatuh pada 12 Rabiulawal 1434 bersamaan dengan 24 Januari 2013 yang lalu, hampir 10,000 masyarakat Kelantan hadir memenuhi ruang khemah di Pusat Tranformasi Luar Bandar (RCT) bersama Dato Sri Mustapa Mohamed (Tok Pa).

Laungan semangat "Gelombang Merah" turut dilaungkan sebagai tanda sokongan di atas perubahan yang cuba dibawa oleh Tok Pa kepada rakyat Kelantan.

Sambutan Maulidur Rasul di RTC pagi tadi dimulakan dengan bacaan doa selamat berselawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW yang diketuai oleh Tok Pa sendiri. 

Sokongan yang luar biasa rakyat Kelantan terhadap Tok Pa jelas menunjukkan bahawa rata-rata rakyat Kelantan mahukan satu perubahan besar setelah 23 tahun dibuai mimpi-mimpi indah oleh kerajaan PAS.

Foto-foto yang dirakam :



Tok Pa mengetuai selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW .




Tok Pa bergurau senda anak-anak dan para hadirin.

Dengar khabar Tok Guru tersedak dengar 10,000 ribu orang hadir sambut Maulidur Rasul dengan Tok Pa selepas hampir 3,000 rakyat Pasir Mas bersama Tok Pa dan Dato Hanafi Ketua UMNO Bahagian Pasir Mas semalam.

Ambo kato doh, trek ni kito TUKAR!

Gelombang Merah, BN Merentah!

1 comment:

PBSKU said...

Rakyat sudah tahu dan cerdik menilai sejauh mana Kerajaan PAS kelantan membela rakyat?

1) Sambut ke maulidur rasul?
2) Belakah penjaja kecil?
3) Rakyat miskin terjaga kah kebajikan?
4) Statement Kalimah Allah di gunakan Kristian..lantangkah mereka bersuara?
5) Betulkah di Kota Bharu ada Minyak darat? atau sekadar alasan nak halau peniaga di pasar supaya berpindah? dan kemudian keluar statement..takder???

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?