Monday 11 March 2013

[VIDEO] : #TukarKelantan - Dulu PAS Membangun Bersama Islam, Kini Membangun Bersama 'Mak Nyah'



Marah dengan tajuk kami?

Marah atau tidak itulah hakikatnya, jika dulu PAS kerap melaungkan slogan 'Membangun Bersama Islam' di mana Nik Aziz Nik Mat setiap hari mendabik dada kononnya negeri yang ditadbir olehnya selama 23 tahun lebih Islamik jika dibandingkan negeri-negeri lain.




Disebabkan Tok Guru enggan menunaikan hasrat kami iaitu mendoakan 'pecah perut' ke atas penceroboh Sulu di Lahad Datu, kami terpaksa pecahkan rakaman ketiga kami yang dirakam di Pantai Cahaya Bulan iaitu hanya 11.5 kilometer dari Kota Bharu.

Aksi melibatkan perlakuan maksiat malah lebih menjijikkan ia adalah aksi lelaki yang menyerupai wanita.

Rakaman video di atas adalah aksi yang dirakam dalam sebuah resort di mana pihak penganjur secara terbuka menganjurkan acara pertandingan Ratu Cantik melibatkan 'Mak Nyah', lebih hebat ia setiap minggu diadakan. Selain itu ia turut diselitkan dengan acara nyanyian serta pergaulan bebas melibatkan wanita dan lelaki.

Lebih memalukan lelaki bergaul sesama lelaki.

Apakah sejak slogan 'Membangun Bersama Islam' digugurkan dan digantikan dengan 'PAS FOR ALL' kini PAS bersikap lebih terbuka sehingga acara begini dibenarkan dianjurkan setiap tahun tanpa pemantauan pihak berkuasa?

Sebagaimana kami nyatakan kami mempunyai bukti bahawa terdapat 17 pusat maksiat di Kelantan di mana sebahagian daripadanya dilindungi oleh pihak tertentu. Dua lokasi yang kami dedahkan sebelum ini hanya menghentikan operasi mereka sehari tetapi kini kembali beroperasi.

PAS dulu Membangun Bersama Islam, kini Membangun Bersama Maksiat!

Video yang didedahkan sebelum ini :





Nanti video berikutnya...

Tata..titi...tutu Tok Guru!

1 comment:

Anonymous said...

hidup nik ajis. tp bui la bukti gapo pun sek PAS bodo ni akan kata fitnah!

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?