Thursday 28 February 2013

[VIDEO] : Port Karaoke Disko 'Veteran' - Port Maksiat Kedua di Kelantan!



Rakaman 'Goyang Kucing Garong' semalam yang terletak di Jalan Long Sulaiman iaitu hanya 600 meter dari rumah Nik Aziz adalah sebahagian daripada kemaksiatan yang berlaku di negeri Kelantan.

Sebagaimana kami nyatakan semalam bahawa terdapat 17 karaoke ala disko secara terbuka ini adalah lokasi kedua yang terletak di Panji, Kota Bharu.


Lokasi yang dipaparkan di dalam video di atas pernah didedahkan oleh blogger 'kickdefella' sebelum ini, namun hasil tinjauan kami mendapati, ia masih beroperasi sehingga kini dan seolah-olah kebal dari tindakan undang-undang Islam yang diperkenalkan oleh kerajaan PAS Kelantan.

Lebih memalukan di sebalik tuduhan kononnya negeri-negeri yang ditadbir oleh BN membenarkan maksiat berleluasa ekoran terdapat pusat-pusat hiburan.

Kelantan nampaknya lebih advance berbanding negeri yang ditadbir oleh BN ini kerana pusat hiburan karaoke haram ini mampu beroperasi sehingga 4.00 pagi malah ada juga yang beroperasi 24 jam.

Ini baru sebahagian yang kami dedahkan untuk membuka mata Tok Guru Nik Aziz yang hanya tahu mengkritik pemimpin BN seolah-olah pentadbirannya selama 23 tahun berjaya menerapkan nilai-nilai Islam kepada rakyat Kelantan.

Dua video ini jelas membuktikan bahawa Nik Aziz Nik Mat yang memegang rejim pemerintahan Kelantan, seorang ularmak gagal menerapkan nilai Islam sebenar kepada rakyat Kelantan!

Malah MPKB - Bandaraya Islam gagal melaksanakan tanggungjawab mereka di bawah peraturan yang sedia ada :


Rakaman dua video jelas menunjukkan aksi perempuan cukup umur menyanyi di khalayak ramai, adakah MPKB - Bandaraya Islam tidur?

Budak cina dan saloon yang dimiliki individu bukan beragama Islam, sibuk mereka kenakan tindakan. Tetapi pusat karaoke haram begini dibiarkan bebas beroperasi, adakah dalang yang melindungi kegiatan-kegiatan ini?

Jangan nopak Tok Guru deh!

Kalu nok nopak pun tunggu 15 lagi rakaman yang lagi syiok dan panas yang akan kami keluarkan di masa akan datang...

Negeri Serambi Mekah, nyanyian dan hiburan secara terbuka sehingga Subuh?

Takdir!!!

RALAT : Lokasi semalam adalah di Jalan Long Sulaiman, Pulai Melaka bukannya Long Yunus sebagaimana tertera. (Long Yunus, Paya Bemban pun ada port nanti kita bagi)



Artikel semalam : Maksiat Hanya 600 Meter Dari Rumah Nik Aziz!

2 comments:

alaminimisteri said...

600 meter..jaley kaki sapa..

MMI said...

Salam Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com .. Blog Tuan sudah pun dipautkan di blog MMI.Tq.

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?