Wednesday 20 March 2013

#TukarKelantan : Gerakan TUKAR sekali lagi membadai Rantau Panjang


Selepas berjaya menjelajah seluruh negeri Kelantan yang melibatkan semua DUN dan Parlimen melalui Skuad Kembara TUKAR (#SKT2013), gerakan TUKAR terus mendapat permintaan rakyat Kelantan dari serata tempat untuk sekali lagi turun ke kawasan mereka.

Selepas berakhirnya #SKT2013, gerakan TUKAR juga sempat mengadakan Skuad Mesra TUKAR (#SMT2013) di mana #SMT2013 lebih menumpukan kawasan-kawasan bandar yang dipenuhi orang ramai.

Selepas dua siri jelajah yang mendapat sambutan luar biasa, gerakan TUKAR sekali lagi akan mengadakan kembara yang diberi nama Kembara TUKAR Khas (#KTK2013).

#KTK2013 akan diadakan pada 23 Mac 2013 di Rantau Panjang. Tarikh 23 Mac dipilih sebagai simbolik 23 tahun pemerintahan kerajaan PAS di Kelantan. 23 tahun juga merupakan simbolik kegagalan-kegagalan PAS selama 23 tahun di Kelantan.

Ketua UMNO Bahagian Rantau Panjang, YBhg. Dato Abdullah Mat Yasim dan seluruh kepimpinan akan bersama anak-anak muda Rantau Panjang pada hari tersebut.

Seperti biasa, pelbagai barangan seperti risalah, stiker, bendera, VCD dan lain-lain boleh didapatkan dari #KTK2013.

Rakyat Rantau Panjang dijemput untuk hadir bagi menyemarakkan lagi gelombang merah yang bakal membadai Rantau Panjang Sabtu ini.

Ayuh sekali lagi membanjiri jalan raya sepertimana yang telah dilakukan sebelum ini!


TUKAR Kelantan!

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?