Tuesday 5 March 2013

#SKT2013 : Foto & Video Yang PAS Tak Mahu Tengok!


Arus perubahan membadai segenap pelusuk daerah di negeri Kelantan, bermula dengan Himpunan Tukar Kelantan (HTK2013), Himpunan Perdana Anak Kelantan (HAK2013) dan diikuti dengan Skuad Kembara Tukar (SKT2013) aura 'Gelombang Merah' mula menusuk hati rakyat Kelantan terutama sekali anak muda.

Dari sebuah daerah ke sebuah daerah SKT2013 terus menjelajahi, terus mendekati, terus menerangi rakyat Kelantan dengan maklumat dan informasi terkini tentang penipuan PAS selama 23 tahun memerintah Kelantan.

Kini PAS dikhabarkan mula sakit mata melihat sambutan rakyat terhadap TUKAR, maka disuruhnya geng NGOk 'R' buat jelajah juga, tapi malangnya hanya 4 buah kereta dan disambut oleh 20 orang pengikut Jeming Hasan yang bodo ketok!

Hihihihi!



Antara foto sambutan rakyat Kelantan terhadap SKT2013 di Machang & Gua Musang :








Kita takkan menang dengan seorang individu, sebuah pertubuhan, sebuah gerakan tetapi kita mungkin bakal memenangi perlawanan jika kita bekerjasama dengan setiap ahli pasukan kita.

Inilah yang diamalkan dalam Gerakan TUKAR - baik anak muda, NGO, wanita, lelaki semua bersatu untuk menuntut satu perubahan. Perubahan ke arah yang lebih baik agar kepimpinan PAS Kelantan  kita TUKAR kepada BN!

Gelombang Merah, BN Merentah!

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?