Friday 29 March 2013

ADUN Wakaf Bharu, Che Abdullah bakal serang peribadi Ustaz Rujhan?


Dikhabarkan ADUN Wakaf Bharu, YB Hj. Che Abdullah Mat Nawi yang juga merupakan Exco Kerajaan PAS Negeri Kelantan bakal mengadakan satu sesi ceramah untuk membongkarkan siapakah Ustaz Rujhan Abdul Rahman.

Ustaz Rujhan Abdul Rahman merupakan Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat dan juga mewakili PENDiTA. Beliau kerap kali berceramah di pentas UMNO di seluruh Kelantan. Beliau juga banyak membuat pendedahan mengenai kelemahan-kelemahan yang ada dalam parti pembangkang terutamanya PAS.

Ceramah Ustaz Rujhan kini seringkali mendapat sambutan luar biasa. Baru-baru ini, ceramah PENDiTA di Pengkalan Chepa dihadiri oleh lebih 5000 orang, manakala lebih 3000 orang hadir di Wakaf Bharu.

Ceramah Ustaz Rujhan di Pengkalan Chepa
Ceramah Ustaz Rujhan di Wakaf Bharu
PAS Kelantan sememangnya tidak senang duduk dengan sambutan luar biasa yang diterima UMNO yang juga dibantu oleh kehadiran Ustaz Rujhan.

Barangkali YB Hj. Che Abdullah Mat Nawi tidak menyangka UMNO mampu menarik lebih 3000 rakyat di Wakaf Bharu untuk hadir ke ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Rujhan. Maka tidak hairan jika beliau akan menyerang peribadi Ustaz Rujhan untuk menangkis segala serangan oleh Ustaz Rujhan terhadap PAS Kelantan.

PAS kini dilihat ketandusan isu untuk mendapat sokongan rakyat sehingga terpaksa menyerang peribadi individu tertentu bagi menyemai kebencian dalam diri rakyat. Jika tergugat sekalipun, adalah tidak wajar untuk menyerang peribadi seseorang.

Tindakan menyerang peribadi dilihat sebagai langkah terakhir yang mampu diambil oleh PAS. Tindakan ini menampakkan bahawa PAS sudah mati akal untuk menjawab segala kritikan yang dilontarkan terhadap kepimpinan mereka.

Politik yang dibawa oleh PAS hari ini perlu ditolak oleh rakyat Kelantan!

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?