Monday 4 March 2013

#TukarKelantan : 3000 banjiri ceramah PENDITA anjuran UMNO Kuala Krai

Ceramah-ceramah UMNO di seluruh Kelantan terus mendapat sambutan hebat rakyat Kelantan. Selepas berjaya menarik ribuan hadirin ke siri-siri ceramah yang lepas, kali ini 3000 orang membanjiri ceramah PENDITA anjuran UMNO Kuala Krai di Pahi, Kuala Krai.

Ceramah disampaikan oleh Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat, Ustaz Rujhan Ab. Rahman. Turut hadir, Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kelantan, Dato Seri Mustapa Mohamed dan Ketua UMNO Bahagian Kuala Krai, Dato Ramzi Ab. Rahman.

Seperti biasa, Ustaz Rujhan mendedahkan kelemahan-kelemahan pentadbiran kerajaan PAS negeri Kelantan. Rakyat yang hadir dilihat begitu bersemangat dan rata-ratanya meluat dengan kerajaan PAS Kelantan.

Skuad Kembara TUKAR yang baru selesai menjelajah Parlimen Kuala Krai turut hadir ke ceramah tersebut. Pamphlet dan belon TUKAR turut diedarkan.

Kejayaan UMNO Kelantan menarik ramai hadirin ke siri-siri ceramah di seluruh Kelantan menampakkan harapan yang tinggi untuk UMNO menuju ke Kota Darulnaim. Ditambah pula dengan kegagalan PAS menarik rakyat ke ceramah-ceramah berkelompok mereka.

Lihat gambar-gambar ceramah di Pahi sebentar tadi.







No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?