Wednesday 20 March 2013

Anwar kalut bila ditanya biseksual atau tidak!


Dalam satu sesi wawancara bersama Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, satu soalan yang begitu mudah untuk dijawab telah diajukan kepada beliau.



Soalan berbunyi 'Are you a bisexual or not' atau 'Adakah anda seorang biseksual' adalah soalan yang sangat ringkas yang hanya memerlukan jawapan ya atau tidak.

Namun Anwar dilihat begitu kalut dan sukar memberikan jawapan semudah itu, malah dilihat cuba menjawab secara tidak langsung dan mengalihkan topik.

Jika benar Anwar bukan seorang biseksual, sepatutnya tidak ada masalah untuk beliau menafikan sekeras-kerasnya.

Sudahlah enggan bersumpah, takut buat ujian poligrafi, nak jawab soalan semudah itu pun susah! Nasib baiklah tak digertaknya wartawan itu.

Dalam video tersebut, soalan itu ditanyakan sebanyak 4 kali dan Anwar tidak menjawab secara terus sama ada ya atau tidak. Agaknya jika ditanya buat kali kelima, mungkin beliau akan mengulangi kenyataan 'You ulang I saman!'

1 comment:

Anonymous said...

masa anwar mula2 kene tuduh homoseksual..aku org pertama gelak...gelak sbb aku rasa salah tuduhan..sepatutnya biseksual...

bila la dia nak komen pasal video terbaru tu...

tu pun ada puak dia yg tak kisah nafsu peribadi dia..sbb hak peribadi...but..dia seorang islam...jadi?? hak peribadi lg ke?

-smh-

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

ARTIKEL HOK SEBELUM NIE

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?