Monday 21 January 2013

[VIDEO] : #JelajahJanjiDitepati PM @NajibRazak Umum Berita Baik Buat Rakyat Kelantan!!


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor tiba di sini Sabtu untuk lawatan sehari di Kelantan.

Ketibaan Najib dan isteri di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa di sini pada pukul 11.25 malam disambut Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Turut hadir Timbalan Menteri Kewangan Datuk Dr Awang Adek Hussin serta pemimpin Umno bahagian dan ketua parti komponen Barisan Nasional di negeri ini.

Najib dijadual menghadiri majlis agihan bantuan awal persekolahan kepada pelajar di Sekolah Kebangsaan Sri Wakaf Baharu di Tumpat pada pukul 7.45 pagi Ahad.

Perdana Menteri kemudiannya menghadiri program tinjauan mesra bersama warga Kota Bahru di Pasar Siti Khadijah di sini pada pukul 8.55 pagi.

Beliau kemudiannya akan menghadiri program Jelajah Janji Ditepati di Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) di Tunjung di sini.

Najib, yang juga Presiden Umno, mengakhiri lawatannya dengan menghadiri mesyuarat Badan Perhubungan Umno Kelantan di hotel Renaissance di sini sebelum berlepas pulang pada pukul 4.15 petang.

No comments:

CARI ARTIKEL LAMO

Hok Orang Ramai Baco!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

KOLEKSI KATA-KATA MENGARUT!

SAMPAI BILO NOK TUNGGU PAS TUNAI JANJI?